czwartek, 9 lipca 2015

No(r)way!

Hej, kochani!


Uwielbiam podróże, a z czasem stało się to moją pasją. Odkąd tylko pamiętam, zawsze jeździliśmy wspólnie na rodzinne wycieczki, czy to w Polskę, czy zagranicę. Na swoim koncie mam już sporo krajów, które odwiedziłam, ale z pewnością na nich nie zakończy się moja przygoda z podróżowaniem. Spędzając czas poza granicami Polski możemy nie tylko zwiedzić piękne miejsca i fantastycznie spędzić czas, ale także poznać bliżej kulturę danego państwa i obeznać się nieco z tradycjami, czy zbliżyć do tamtejszych ludzi. Często takie wycieczki inspirują i skłaniają do myślenia, a przynajmniej mnie. Bardzo dobrze kojarzy mi się Norwegia. Mamy tam domek, więc jestem tam tak często, na ile pozwala mi wolny czas. Od pierwszego przyjazdu pokochałam Norwegię. Jest to kraj, z mojego doświadczenia, bardzo spokojny i cichy, a ludzie wydają się być niekonfliktowi i często chętni do pomocy. Norwedzy nigdy się nie spieszą, co bardzo doceniam, gdyż sama nie lubię żyć w pośpiechu. Pogoda zazwyczaj przypomina tą w Polsce, lecz jest zdecydowanie chłodniejsza. Nie przepadam za wysokimi temperaturami czy upałami, dlatego warunki atmosferyczne Norwegii podpasowały mi. Będąc tam, często organizujemy sobie spacery z siostrą i nawet zwykłe bieganie okazuje się bardzo przyjemne, kiedy mija się i ma się przed oczami tak fantastyczne widoki.


                                               



                                               





                                           



                                               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger