środa, 28 grudnia 2016

Long-lasting fragrance

Hej, kochani!

Perfumy to absolutny niezbędnik w moim życiu codziennym. Nie wyobrażam sobie dnia bez użycia moich ulubionych perfum. Często zapachem możemy wyrazić siebie, tak jak to robimy za pomocą mody i ubrań. Jednak, żeby zapach unosił się za nami godzinami, należy stosować się do poniższych kilku prostych trików. Odpowiednia aplikacja perfum to klucz do ich długotrwałego utrzymywania się na ciele.

Perfumami spryskujemy zawsze ciepłe miejsca na ciele, czyli:

1. Na szyi

2. Za uszami

3. Na nadgarstkach

4. W zgięciu łokci

5. W zgięciu kolan

6. Dla mocniejszego efektu możemy wetrzeć kroplę perfum na skroni blisko włosów - bardzo łatwo pochłaniają one wszelkie zapachy.


Ponadto:

1. Perfumy rozpylamy na czystą, suchą skórę.

2. Nie mieszamy ze sobą kilku zapachów. - sprawi to, że najzwyczajniej w świecie efekt będzie odwrotny od zamierzonego, gdyż zapachy będą się ze sobą "gryzły".

3. Każdych perfum należy używać z umiarem. - oznacza to, że nie wylewamy na siebie połowy buteleczki na raz.

4. Jeśli nie chcesz użyć zbyt dużej ilości kosmetyku, spryskaj wacik perfumami i w taki sposób nanieś go na skórę.

5. NIGDY nie spryskujemy perfumami ubrań - może to powodować odbarwienia na materiale.

6. Jeśli po prawidłowej aplikacji perfum czujesz je tylko na początku, a póżniej już nie, nie oznacza to wcale, że wyparowały. Po prostu zapach został do Ciebie idealnie dobrany.


Kilka moich ulubionych perfum:


1. Versace Crystal Noir
(319 zł - Douglas)



2. Yves Saint Laurent Black Opium Nuit Blanche
(same perfumy 379 zł - Douglas. Nie wiem, ile kosztuje zestaw z balsamem Travel Set, który posiadam)



3. Gucci Flora by Gucci Gorgeous Gardenia
(416 zł - Skin Tonic)

4. Gucci Flora by Gucci
(224 zł - Skin Tonic)



5. Jimmy Choo Illicit
(329 zł - Sephora)



6. Guerlain La Petite Robe Noire
(435 zł - Sephora)



7. Dior Miss Dior
(425 zł - Douglas)

29 komentarzy:

  1. Znam te dwa pierwsze zapachy, Versace który lubię i opium, który kupiłam pod wpływem chwili, a potem bardzo zalowalam, bo zapach okazał się dla mnie duszacy, za mocny i za słodki.

    Ja kocham jednak łamać ta zasadę o które wspomniałas - zawsze spryskuje perfumami ubrania. I wlosy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra sprawa takie rady, duzo nowych rzeczy się dowiedzialam.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam wymienionych perfum. Jednak chętnie je wypróbuję.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście zawsze psikam ubrania, kocham jak pachną, czasem zdarzało mi się że jedno pranie nie wystarczylo żeby 'sprać' zapach!
    Właśnie najgorsze jest to, że często nie czuje zapachu swoich perfum, mimo, że znajomi wyczują je jeśli przejdę obok, to chyba faktycznie znak że je dobrze dobralam :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne porady odnośnie perfum, jednak ja ubrania bardzo często spryskuje, żeby móc się cieszyć tym jak ładnie pachną ♥

    Zapraszam do mnie,
    tiffuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie perfum to jak pomalowanie brwi musi poprostu byc! Uwielbiam opium, na początku nie lubiłam a potem dorosłam do niego :p
    Bardzo przydatne informacje ! Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny post. Będę korzystać z twoich rad. Ja osobiście bardzo lubię perfumy Diora, jestem w nich wręcz zakochana. Obserwuję i będę wpadać częściej. Powodzenia! :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za ten post. Dowiedziałam się wielu fascynujących i nowych rzeczy. Dobre porady, godne wykorzystania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, a perfumy, które przedstawiłaś są boskie <3 Bardzo przydatne informacje, które mogą być zbawienne.

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nie wiedziałam o takich rzeczach. Meeega się zdziwiłam. Ale ciesze sie,że znalazłam twój post. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woo! Wiele się dowiedziałam, nowych ciekawych rzeczy! Och, niektóre perfumy chciałabym przetestować! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe triki, niektóre znałam. Zazdroszczę tylu świetnych perfum.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i przydatne porady! I dużo można też się dowiedzieć! Niektóre perfumy zapowiadają się super!

    http://oliwka-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Versace ma zawsze idealne perfumy, uwielbiam je! Choć teraz czaje się na Opium, czas znaleźć kolejny swój zapach :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne porady. Tych perfum nigdy nie próbowałam, bo są moim zdaniem trochę za drogie, ale na pewno są cudowne :)
    amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post. Ja niestety nie mam żadnych z tych perfum, ponieważ są jak na moją kieszeń za drogie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam perfumy i dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy post! powiem szczerze, że ja zawsze spryskuję swoje ubrania perfumami :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam perfumy!
    Black Opium jest jednym z piękniejszych zapachów jakie można kupić :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze w te miejsca pryskam i faktycznie dluzej sie trzymaja!

    Bedzie mi milo jak poklikasz w linki u mnie.
    Pozdrawiam.
    http://olgv-kos.blogspot.com/2017/01/happy-new-year-nowosci-od-zaful.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo nie miałam pojęcia, że nie można pryskać ubrań perfumami, zawsze to robię. Dzięki za wskazówki :) Bardzo podobają mi się flakoniki tych perfum, są piękne i pewnie też tak pachną ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurcze, nie wiedziałam ze nie wolno pryskać ubrań :/ Dzięki, na pewno nie będe juz tak robić :D Black opium <3 Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :D BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak najbardziej zakochałam się w twoich paznokciach, jeju <3 Świetny blog, bardzo przejrzysty. Z perfum najbardziej mi podoba się YSL oraz Dior Miss Dior. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. O większości tych ciekawostek nie miałem pojęcia. Naprawdę przydatny post!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy o nich nie słyszałam. Ja bardzo lubię świeże zapachy, owocowe, ale nie duszące, bo niedobrze mi się od nich robi. ;p

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ulubionym jest Versace Woman. Też ma przepiękny zapach. Świetny post!
    Pozdrawiam
    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnia propozycja to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger