czwartek, 26 stycznia 2017

French kiss

Hej, kochani!

Jako największa fanka bajek Disneya, już jako mała dziewczynka marzyłam o wyjeździe do Francji, a konkretniej do Disneylandu znajdującego się w Paryżu. Bardzo chciałam zobaczyć te wszystkie atrakcje związane z moimi ulubionymi postaciami, na żywo. W późniejszych latach, pragnęłam pojechać tam już nie tylko po to, by zwiedzić ten niezwykły park, ale też dlatego, że zaczęłam interesować się modą, a Francja, jak wiadomo, to światowa stolica mody. W 2013 roku udało mi się spełnić to marzenie, będące jednym z wielu. To były najbardziej magiczne wakacje w moim życiu. Mimo, iż miałam wtedy 19 lat i już dzieckiem nie byłam, cudownie bawiłam się w Disneylandzie. Była tam masa ludzi, w różnym wieku, i młodzi i starzy, i każdy był równie zadowolony z pobytu. W parku tym spędziłam cały dzień, od wczesnego rana aż do północy, jak nie dłużej. Nie sposób jest obejrzeć wszystko, co się tam znajduje, mnie również się to nie udało. Najbardziej podobał mi się imponujący pokaz fajerwerków, kolorowych światełek i bajka wyświetlana na zamku Śpiącej Królewny, odbywający się zawsze o 00:00.

Disneyland nie był jedynym parkiem rozrywki do jakiego się udałam podczas wycieczki do Francji. Świetnie bawiłam się także w Parku Asterix znajdującym się około 40 minut od Paryża. Tutaj głównymi atrakcjami były przeróżne rollercoastery. Przeciętnie, w jednej kolejce trzeba było stać godzinę. To chyba najdłuższe kolejki, jakie miałam okazję zobaczyć i brać udział. Ale, oczywiście, było warto, chociażby dla tych niezapomnianych wrażeń.

Przez resztę dni zwiedzałam miasto, podziwiałam piękne widoki, no i robiłam zakupy. :)





Pole Marsowe, widok z wieży Eiffla







Place du Palais Royal







Świetnie wyglądający francuscy chłopcy. Nie mogłam nie zrobić zdjęcia tym outfitom!















Park Asterix














Disneyland w Paryżu



























27 komentarzy:

  1. Och jak tam pięknie!!! Kocham Francję, ze względu na romantyczność <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zazdroszczę, sama mam Francję na liście miejsc do zwiedzenia. Super relacja i ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu miałam godzinę do Francji. Marzenia są po to by je spełniać. Bardzo piękne widoki, zamierzasz jeszcze kiedyś odwiedzić Francję?
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) Aczkolwiek ja słyszałam od znajomych, że tylko w centrum Paryżu jest tak pięknie, a na obrzeżach miasta jest dosłownie śmietnik. A co do tych dobrze ubranych francuskich chłopców to podejrzewam, ze to nie francuzi tylko jacyś cudzoziemcy, których w Paryżu jest sporo :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu :( Też bym chciała ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsca :*

    Zapraszam ;)
    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Chciałabym pojechać do Paryża. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam! Marzy mi się wyjazd do Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwueliam to miejsce! Byłam tam raz i dobrze to wspominam :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna wycieczka! Chciałabym się kiedyś wybrać do Francji i na pewno to zrobię. Jak na razie to moi dziadkowie planują wyjazd do Paryża! :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miasto, muszę je odwiedzić :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że udało Ci się spełnić jedno ze swoich największych marzeń. Piękne zdjęcia, aż poczułam te francuskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne uchwycone chwile z podróży. Na zawsze zostaną wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. bycie w Paryżu to moje marzenie. w piękny sposób ukazałaś to niezwykłe miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm nie wiem czemu ludzie zawsze mówią, że filmy disneya są dla dzieci. Zaczyna się rozumieć co chcą przekazać jak jest się starszym. W sensie, że wtedy zaczyna się je interpretować. Ja mam 20 na karku, a wciąż je oglądam. Te starsze typu piękna i bestia, kopciuszek. :P

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką podróż sama chciałabym odbyć. Chociaż ja bym chciała kolejny raz pojechać do Gdańska i Sopotu. Gdy byłam tam w czerwcu zakochałam się w tych krajobrazach. Bardzo spodobały mi się zdjęcia z twojego wyjazdu. Serdecznie Pozdrawiam !

    http://naciakaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zazdroszczę! Paryż to moje małe marzenie, które mam nadzieję, że kiedyś spełnię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzy mi się zwiedzanie Paryża, ale na razie to odległe plany :) po zdjęciach widzę że było wspaniale, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! Mam nadzieję,że mi też kiedyś się uda zwiedzić Paryż oraz inne ciekawe miejsca we Francji. Zdjęcia cudowne :)
    Pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że spełniałaś swoje marzenia! Piękne zdjęcia, robią wrażenie :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post, chciałabym jechać do Paryża

    OdpowiedzUsuń
  22. Francja to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu do Francji, zawsze to jest niezapomniana pamiątka. Ja też mimo iż mam 21 lat nadal bym odwiedziła DisneyLand :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tam pięknie... zazdroszczę takiego wyjazdu...
    http://mamariw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale zazdroszczę, to również moje marzenie ! Miałam okazję być we Francji, ale niestety nigdy w Paryżu. Świetne zdjęcia ! :)

    A u mnie rozdanie, może się skusisz ? :D
    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow super ile ciekawych miejsc.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger