wtorek, 6 grudnia 2016

Cheap and chic cosmetics

Hej, kochani!

Dziś przychodzę do Was z recenzją kosmetyków Makeup Revolution. Jest to marka powstała w Anglii, mająca w sprzedaży ogromny wybór różnorodnych kosmetyków do makijażu, od palet cieni do powiek, po pomadki w szerokiej gamie kolorystycznej. Myślę, że niejedna ceniąca sobie kosmetyki dobrej jakości w zadowalających ofertach cenowych kobieta, skusi się na zakup produktów tej firmy. Można by powiedzieć, że są to produkty dla każdego, ponieważ chociażby odcienie w paletkach MUR występują zarówno w tonacji nude, jak i mocniejszych, a nawet neonowych kolorach. Nic dziwnego więc, że bardzo szybko polskie społeczeństwo pokochało tę angielską markę. Ostatnimi czasy zostałam posiadaczką kilku palet Makeup Revolution. Jedne przypadły mi do gustu bardziej, inne mniej, jednak moja ocena końcowa jest jak najbardziej POZYTYWNA i na plus. Nie mogę się doczekać kolejnych zakupów, polując na ich interesujące, przedmioty z limitowanych edycji.


1. New-trals vs Neutrals
(35 zł - Mintishop)

W tej palecie znajdziemy zarówno cienie matowe, perłowe, a nawet te brokatowe. Jest ona moją ulubioną z całej serii. Pigmentacja jest naprawdę świetna, cienie nie osypują się i dobrze trzymają się na powiece cały dzień.




Dwa małe zestawy cieni wyposażone są również w szminki dopasowane kolorystycznie do tonacji cieni do powiek. W zestawie I Am Powerful znajdziemy pomadkę w kolorze różowym, natomiast w I Am In Love pomadka jest wiśniowa wpadająca delikatnie w czerwień.


Górny rząd:

2. Welcome to the Pleasuredome
(25 zł - Ekobieca)



3. Makeup Geek z serii I Heart Makeup
(30 zł - Ekobieca)


4. Run Boy Run
(30 zł - Ekobieca)


Dolny rząd:

5. I Am Powerful z serii I Heart Makeup
(25 zł - Ekobieca)



6. I Am In Love z serii I Heart Makeup
(25 zł - Ekobieca)

30 komentarzy:

  1. Mam kilka produktów tej marki, są dobrymi tanimi zamiennikami ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne palety! Uwielbiam cienie brokatowe, świecące! Aktualnie uzywam z revolution, a z twoich wymienionych jeszcze nie miałam okazji.Świetne kolory 5 i 6! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracuje w sklepie kosmetycznym, z ich paletkami mam do czynienia na codzień. Muszę przyznać, że mają niskie ceny a są naprawdę fajne. Pigmentacja też jest ok, a wybór dość spory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedna z paletek tej firmy i nie używam jej często ale i tak uważam, że jest to firma godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem każda z tych palet ma swoje zalety i wady. Więc nie ocenie tego w 100%, jednak moimi faworytami są w tym momencie odcieniami są matowe, najbardziej mi się podobają. A u mnie haul+konkurs także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne palety! kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę markę bardzo, idealna dla kogoś kto chce zaczac a przy tym nie wydawać całej kasy na droższe kosmetyki :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię make-up revolution . Wiem że płacę za produkt bo naprawdę co do ceny to świetna jakosc

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą firmę. Mam kilka cieni i pomadkę ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię MUR, mają bardzo fajne produkty w niewysokiej cenie. ;) szczególnie mocno podobają mi się ich czekoladki i sama jestem właścicielką jednej, a teraz poluję na różane serduszko, bo jest absolutnie przesłodkie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki Makeup Revolution. Mam dwie paletki cieni i jestem bardzo zadowolona. New-trals vs Neutrals ma przepiękne, ciepłe kolorki i zastanawiałam się nad jej zakupem, ale drugi rząd jest identyczny jak cienie z paletki Iconic 3, którą już posiadam :D Teraz czekam aż będzie dostępna w Polsce ta "inspirowana" paletą Kat Von D ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam paletkę od MR i jestem bardzo zadowolona :)
    Te również wyglądają fantastycznie, może skuszę się w końcu na coś nowego!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/test-kosmetyczny-5.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że są świetne :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiękniejsza jest new trals VS neutrals! Moje kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paletki, akurat takich nie mam. Również jestem fanką cieni z MUR :) Pozdrawiam :) Obserwuję bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne palety, szczególnie druga mnie zainteresowała, bo są tam moje ukochane odcienie niebieskiego! <3 Jedyna paleta jaką posiadam to Wibo Neutral Eyeshadow Palette i jestem z niej zadowolona, bo uwielbiam brązy, ale nie ukrywam, że poluję na coś z lepszą pigmentacją.
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/moj-may-kawaek-litwy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas czaje się na zakup jakiejś palety z tej marki i chyba mnie przekonałaś :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam żadnej paletki tej firmy, ale wydaje mi się, ze ddobrze by mi się ją użytkowało i może to ją sobie kupię na święta :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie BOOK CRAZY OBSESSION ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju te paletki są tak cudowne, ja właśnie szukam jakies świetnej bo w swojej akurat mam za mało kolorów których uzywam :/
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kolory, najbardziej podoba mi się pierwsza paleta <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paletki, uwielbiam takie odcienie i matowe i brokatowe uwielbiam je mieszać i łączyć :) naprawdę świetna recenzja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się jeżeli chodzi o pigmentacje - jest naprawdę super, za to u mnie cienie się delikatnie osypują. JEDNAK MIMO WSZYSTKO UWIELBIAM CZEKOLADKI Z MAKEUP REVOLUTION <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej marki ale dużo o nich słyszałam. Tak więc może w końcu się skuszę ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Makeup Revolution ma dużo świetnych kosmetyków, sama mam ich sporo - lubię tą firmę :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam z Makeup Revolution czekoladki i serduszka <3
    Moim zdaniem dobre i tanie kosmetyki.

    zapraszam do mnie: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zakupy jak najbardziej udane, idealny przyklad, ze mozna wydac mniej, a byc rownie zadowolonym z zakupow, jakbysmy zakupili drozsze, markowe kosmetyki ;D


    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger