piątek, 13 stycznia 2017

Miss Sugar Pink

Hej, kochani!

Rozświetlanie twarzy popularne jest od jakiegoś czasu i już zdążyło ono zyskać spore grono zwolenników. W tym gronie znajduję się także ja. Dzień bez glow - dzień stracony. ;) Dziś przedstawię Wam jak ja nakładam rozświetlacz tak, aby uzyskać efekt rozświetlonej skóry, jak i trochę w ten sposób wykonturować twarz.

Gdzie nakładam rozświetlacz:

1. Na kości policzkowe

2. Na skronie

3. Na czubek nosa

4. Na łuk Kupidyna

5. W wewnętrznych kącikach oczu

6. Pod łukiem brwiowym






A oto rozświetlacz, którego użyłam do wykonania makijażu powyżej

Freedom Pro Creme & Highlight Palette
(50 zł - iperfumy.pl)






No, i moje najnowsze paznokcie - holo nails - również widoczne na zdjęciu wyżej


46 komentarzy:

  1. Wow, piękny makijaż, właśnie zaczynam się zaopatrywać w rozświetlacze. Również mam aktualnie takie pazurki, są śliczne :)
    Pozdrawiam :*
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, śliczna z Ciebie dziewczyna :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, bardzo świeży i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rozświetlacze. A najbardziej te ze Sleeka i Jeffree Star Cosmetics.

    Bardzo ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż kochana! :)

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej piękny makijaż zazdroszczę też bym chciała umieć robić makijaże ale nie stety nie mam taki umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny makijaż, chciałabym chociaż w 1% tak sie malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękna urodę, a ten makijaż wszystko podkreśla.Świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! Jaka Ty jesteś piękna *-* makijaż jest przecudowny! Chciałabym umieć się tak malować ;) Nie mogę się napatrzeć *.* <3
    I super pazurki!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie zrobiłaś ten makijaż. Nic nie jest przesadzone, wszystko dobrze podkreślone. Ponadto podobają mi się twoje paznokcie. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i perfekcyjnie wykonany makijaż. Paznokcie mają obłędny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie używam rozświetlacza, wgl mało kosmetyków do makijażu używam. Paznokcie są cudwone :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ten rozświetlacz, skorzystam z Twoich rad bo dotychczas nakładałam go tylko na kości policzkowe. Paznokcie cudowne! Dodaję z przyjemnością do obserwowanych ;)))

    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki? Będę wdzięczna bardzo :>
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż przepiękny, ale jakoś nie mogę się przełamać, żeby wdrożyć rozświetlanie w swój codzienny makijaż. Możliwe, że robię coś źle, ale efekt nie wygląda ładnie :(

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny makijaż, a te cienie? bajka! kolorek który masz na powiekach skradł mi serce :)
    Powodzenia w blogowaniu! ♥
    wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż i paznokcie - <3 C U D O!
    Pozdrawiam! :* xmadebymex.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNY makijaż, oko wymiata, paznokcie także!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam rozświetlacze :) Przepiękny makijaż jak i paznokcie!
    olablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super paletka i świetny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny efekt, chociaż sama nie czuję się komfortowo z rozświetlaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż i śliczne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja towniez bardzo lubię rozświetlacz! Jest to mój ulubiony krok w makijażu, wręcz ukochany. Jakoś boję się używać na szczyt nosa ze względu na wrażenie tłustej cery. Natomiast kości policzkowe, łuk kupidyna i dolna linia brwi zawsze jest podkreślona rozświetlaczem z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny makijaż!
    Wyglądasz zjawiskowo !
    Pozdrawiam Martyna Kumor

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż i te rozświetlacze!
    P.s piękne paznokcie! Lubię takie efekty na nich 😊
    Zapraszam na ostatni post o nowych kolekcjach lakierów hybrydowych 😊
    Buziaki!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały makijaż pasuje do twojej delikatnej twarzy. Jesteś śliczną osobą. Wpis bardzo ciekawy,zachęca do pozostania u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamawiałaś coś jeszcze ze strony iperfumy? Interesują mnie perfumy,czy są one w 100% oryginalne ? Wiesz coś w tym temacie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zamawiałam, ale moja przyjaciółka tak. Podobno różnica pomiędzy perfumami z tej strony a z perfumerii Douglas jest ogromna. Zapach nie utrzymuje się ta długo na ciele, wydaje się lżejszy i delikatniejszy. Więc ja bym tam perfum nie kupiła. :/

      Usuń
    2. Super wiedzieć:) zastanawiałam sie długo,a teraz juz wszystko wiem:)

      Usuń
  27. Rozświetlacz jest świetnym elementem makijażu. Bardzo mi się podoba na tobie :)
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, rozświetlacz wydaje się być tak fajną rzeczą, jednak na nieszczęście skóra trądzikowa + kosmetyki natłuszczające to jak mieszanka wybuchowa :) Moja znajoma z twarzą bez skazy używa takich cudenek i wygląda świetnie. Jedyna rzecz, którą zazdroszczę innym.
    Muzyczne Pogaduchy

    OdpowiedzUsuń
  29. jezu,cera idealna! mega zazdroszczę! i piękny makijaż,jaki to cień?
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż, chciałabym umieć się tak pomalować!

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękny makijaż ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny makijaż! <3
    obserwuje Twojego bloga! :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie to wygląda kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale błysk!! Uwielbiam rozświetlacze:)<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Również jestem zwolenniczką rozświetlaczy, ale tych z freedom osobiście nie używałam :) Paznokcie skradły moje serce!
    all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Paletka jest przeurocza, cudownie rozświetlają twarz! Paznokcie też przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo uroczo :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger