poniedziałek, 2 stycznia 2017

Greece

Hej, kochani!

Jak wspominałam w jednym z wcześniejszych postów, część poprzednich wakacji spędziłam z rodziną w Grecji. Byłam pozytywnie zaskoczona uprzejmością i otwartością tamtejszych ludzi. Również klimat mi odpowiadał, pomimo tego, że nienawidzę gorąca i w ogóle...słońca. Na co dzień staram się go unikać ze względu na swoją wrażliwą, delikatną skórę. No i też dlatego, że uwielbiam bladość. Wiadomo, w Polsce inaczej odczuwamy wysokie temperatury. W Grecji mieszkaliśmy w pięknym hotelu w mieście Olympiaki Akti, inaczej zwanym też Olympic Beach. Widoki nieziemskie, to i nawet temperatury 40°C zniosłam. Z wielką chęcią wróciłabym tam jeszcze na jakiś czas. Był to mój pierwszy raz pobytu tam, ale na pewno nie ostatni.




Olympiaki Akti





Paralia









Pieria







Olymp




15 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcia, moim faworytem jest ujęcie pięknego, różowego nieba!
    Zapraszam do siebie: pleasantliar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Grecji, zazdroszczę!
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię ciepłe kraje,ale tylko na kilka dni. Na dłuższą metę bym nie wytrzymała. Pewnie w końcu bym się przyzwyczaiła. Bardzo ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, zazdroszczę, Grecja jest jednym z moich wymarzonych kierunków podróży! <3 Pięknie tam jest!
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podróż!

    Pozdrawiam xx

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam :)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę podróży, musiało być cudnie! Zdjęcia przepiękne, bardzo podoba mi się stylizacja.
    Estetyczny i przejrzysty wygląd bloga zachęca do czytania, obserwuję i będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Kocham podróżować ;) i poznawać inne kultury !
    Zazdroszczę ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Musiało być naprawdę nieziemsko :).
    Zapraszam TU

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie tam jest ;)
    Cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger