piątek, 6 stycznia 2017

Yves Rocher

Hej, kochani!

Yves Rocher to założyciel francuskiej marki kosmetycznej stworzonej z myślą o wszystkich kobietach. Jego wizją było tworzenie naturalnych kosmetyków z roślin uprawianych w ogrodzie botanicznym w La Gacilly. Wierzył on w ich niezwykłe właściwości, i jego koncepcja sprawdziła się. Firma cieszy się bardzo dużą popularnością na całym świecie. 

Marka Yves Rocher zapewnia, że:
  • składniki aktywne wykorzystywane przez markę są pochodzenia roślinnego (niemodyfikowane genetycznie),
  • bardzo często składniki syntetyczne zastępowane są odpowiednikami roślinnymi,
  • 0 składników pochodzenia zwierzęcego (z wyjątkiem miodu i wosku pszczelego),
  • wszystkie opakowania są przyjazne środowisku (eco-friendly).

Kosmetyki tej firmy pięknie pachną, sprawiają, że skóra jest delikatna, a my czujemy się rześko i świeżo. Ceny również są bardzo przystępne dla każdego klienta. 



Seria kokos, aloes i masło karite:

1. Zmysłowe mleczko do ciała (21,90 zł)

2. Zmysłowy żel pod prysznic i do kąpieli (16,90 zł)

3. Zmysłowy olejek pod prysznic (12,90 zł)

4. Zmysłowa woda toaletowa (19,90 zł)



Seria żurawina z migdałem:


1. Perfumowane mleczko do ciała (21,90 zł)

2. Peelingujący żel pod prysznic (16,90 zł)

3. Nawilżający krem do rąk (12,90 zł)

4. Odżywczy balsam do ust (12,90 zł)



Seria malina i mięta pieprzowa:

1. Energizujący, peelingujący żel pod prysznic (15,90 zł)

Seria owies:

2. Nawilżająco-natłuszczające mleczko do ciała (34,90 zł)

Seria migdał i kwiat pomarańczy:

3. Relaksujący żel pod prysznic i do kąpieli (9,90 zł)

Seria arnika bio:

4. Nawilżający krem do rąk (17,90 zł)

39 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Yves Rocher! <3 Mleczka do ciała nie mają sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yves Rocher to jedna z moich ulubionych marek :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki wyglądają mega :) Jednak większość z nich niestety nie jest dla mnie. Uczulenie na migdały i kokosy niestety :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo ciekawie. Ja jeszcze nie słyszałam o tej firmie, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich kosmetyki i jestem nimi zachwycona! <3
    Genialny jest ten żel do mycia ciała *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Z YR kupuje najwcześniej szampony bo działają cuda na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam YR i często sięgam bo produkty z tej firmy i zawsze jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję te produkty, bo bardzo lubię tą firmę:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z Yves Rocher. Pachną obłędnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam jeszcze produktów tej marki, chyba wielki czas :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kosmetyki, chcę przetestować tę markę jednak na razie mam zwyczajnie za dużo tego typu produktów. Gdy wykończę obecnie męczone buteleczki zajrzę ponownie do tego wpisu i wybiorę to, co dla mnie najlepsze!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrzystkie te zestawy wyglądają bosko i na pewno bosko pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już co nieco o tej firmie i wydaje się ona bardzo fajna :) a Ty mnie jeszcze bardziej do niej przykonałaś i skuszę się może i nawet na wszystkie produkty jakie wymieniłaś :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze produktów z tej marki, chętnie je wypróbuje :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale fakt, że mają kolekcję żurawinową sprawił, że chyba się pokuszę na jakiś ich kosmetyk.
    Http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam mleczka do ciała! Super post, ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Yves Rocher to super kosmetyki. Tak je lubię że założyłam sobie nawet kartę stałego klienta :)

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie ta firme. W liceum bylam nawet jej konsultantka, jednak wtedy byl dosc maly popyt. Krolowaly oriflame i avon.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również uwielbiam produkty tej marki - seria malina i mięta - <3 Lubię też maseczki do włosów. Mają też bardzo fajne promocje dla stałych Klientów, nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ich kosmetyki nie może zabraknąć ich w moim domu, ale przyznam, że jeszcze nie wszystkie poznałam osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś kupowałam ich kosmetyki. Teraz ponownie mnie zachęciłaś ;)
    http://przystanekszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne są te kosmetyki, mam jeden i chyba na nim nie poprzestanę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Do mnie najbardziej przemawia seria kokosowa, ale jeszcze nigdy nie miałam styczności z ich kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic jeszcze nie miałam tej marki, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą, chyba coś wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kosmetyki YR :) tych jeszcze nie miałam, ale już wiem, co kupię podczas kolejnej wizyty w ich salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm! Opłaca się, chyba sobie takie kupię! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię wszystkie ich kosmetyki do pielęgnacji ciała. Super działanie i zawsze piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham ich kosmetyki! Są super i ślicznie pachną!

    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. od dobrych kilku lat (jak nie kilkunastu) używam ich wody toaletowej o zapachu kokosu i uwielbiam ją najbardziej na świecie. :) absolutnie genialny jest ten zapach. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam tę firmę i często sięgam po te kosmetyki <3

    bymaajlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy, ale dużo o nich słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam i nie używałam ich kosmetyków ale sam wygląd już kusi ! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam, ale wyglądają ciekawie!
    Pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wcześniej nie spotkałam się z tymi kosmetykami, ale bardzo zaciekawiła mnie seria żurawiny i migdała więc wypróbuje!! Buziaki :*
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kosmetyki! Nigdy nie widziałam tych produktów ;) Zrobiło sie bardzo owocowo :D

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Dostałam kiedyś zestaw z serii Kokos Aloes Masło i polecam <3 najlepsze kosmetyki na świecie! Świetnie napisany post, zachęca do zakupu i testowania, pozdrawiam.

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio wypróbowałam balsam do ust cacao et poire (kakao i gruszka) i jestem ogromnie zadowolona z efektów! Bardzo fajny post :) Jeszcze tu zajrzę!
    Zapraszam do mnie: http://artgirl12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie używałam, ale wszystko co kokosowe jest super! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger