środa, 8 lipca 2015

The beginning

Hej, kochani!


Nazywam się Daria (Anastazja) i mam 19 lat. Pasjonuję się wieloma rzeczami, takimi jak: kosmetyki, makijaż i kwestie urodowe; podróże; zwierzęta; uwielbiam także robić zdjęcia. Założyłam tego bloga, aby móc dzielić się z innymi moim hobby, a może akurat kogoś zainspiruję i moje posty zetkną się z pozytywnym odzewem i spodoba się to większemu gronu odbiorców. Oczywiście wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu wykonane są przeze mnie, a jeśli któreś będzie autorstwa innej osoby, podpiszę je. Zdjęcia robię głównie telefonem iPhone 5S i aparatem Nikon Coolpix S3300. Możecie obserwować mnie na moich kontach social media, a linki do nich znajdziecie po prawej stronie bloga. Mam nadzieję, że spodoba się Wam zawartość mojej strony i będziecie zaglądać tu częściej. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger