wtorek, 21 marca 2017

Pink is my happy colour

Hej, kochani!

Każdy wie, że moim ulubionym kolorem jest czarny, ale, ostatnimi czasy, staram się nie ograniczać tylko do tego jednego. Różowy jest jednym z tych kolorów, które lubię w minimalnej ilości. Może on występować w postaci dodatków do domu, akcesoriów modowych itd. Makijaż z użyciem różowego koloru (cienie, pomadki, róże do policzków) podobał mi się od zawsze, jednak od zawsze też uważałam, że w takim kolorze wyglądam nieatrakcyjnie i, najzwyczajniej w świecie, mi nie pasuje. Po latach prób i błędów, doszłam do wniosku, że nie każdy odcień koloru różowego pasuje do mojego typu urody. Dochodzi do tego także większa umiejętność posługiwania się pędzlami i rozprowadzania kosmetyków na twarzy. Wiadomo, wciąż nie jest perfekcyjnie, ale cały czas ćwiczę i staram się rozwijać w tym kierunku. Przedstawię kilka moich makijaży, które zmalowałam w ciągu ostatniego tygodnia. Są to efekty nudy i, jak to ja, zawsze w takich chwilach lubię "pobawić" się przed lustrem i pokombinować z czymś nowym. Który podoba Wam się najbardziej?  


PINK HALO EYES


PINK EYELINER



PINK GLITTERY HEART


6 komentarzy:

  1. pink halo eyes ! Jest poprostu cudowny. Chciałabym umieć się tak pięknie malować :) u mnie makijaż ogranicza się do podkładu pudru i tuszu :/ reszta całkowicie mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba makijaż w takich kolorach! Chciałabym umieć zrobić tak idealne brwi i kreski <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż a te cienie ahhh jestem zauroczona nim :o :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity makijaż, cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny make up, bardzo podobają mi się tak podkreślone oczy :) Wyglądasz świetnie! Mam nadzieję, że niedługo też dojdę do takiej wprawy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger