czwartek, 6 października 2016

Pumpkin Spice

Hej, kochani!


Nadeszła jesień, moja ulubiona pora roku. To przejście między gorącem lata, a nadchodzącą chłodną zimą. To czas, w którym możemy sobie pozwolić na różne kombinacje modowe i stwarzać wspaniałe zestawy, takie jak długie swetry w połączeniu z grubymi rajstopami, długimi szalami i kozakami za kolano. Kolory za oknem wyglądają przepięknie i ciężko powstrzymać się przed odtworzeniem czegoś podobnego na własnych powiekach. Połączenia brązów, pomarańczy i bordo, to jedne z moich ulubionych, w których odnajduję się i czuję bardzo dobrze. Dziś zmalowałam coś takiego. Niby delikatnie, a jednak dodanie kreski sprawia, że może to być propozycja także na wieczór.


Co więcej, po raz pierwszy od dłuższego czasu sięgnęłam po BB cream. Zazwyczaj nie byłam zadowolona z efektu na mojej twarzy po użyciu takiego kremu. Nie dość, że odcienie nigdy nie pasowały do mojej porcelanowej, ultra bladej skóry, to jeszcze krycia brak. Jak duże było moje zaskoczenie, kiedy nałożyłam ten azjatycki wynalazek na swoją buzię. Może spowodowane było to kupowaniem tylko kremów BB w typie amerykańskim. Z tego, co wiem, te azjatyckie nie są tak dostępne w sklepach stacjonarnych, jak te wcześniej wymienione, a ja chyba byłam zbyt leniwa, żeby poszukać czegoś w Internecie. Azjatyckie kosmetyki są produkowane najczęściej dla osób problematyczną skórą z zaczerwienieniami lub widocznymi niedoskonałościami. Odcień tego podkładu idealnie pasuje do mojej cery, a co lepsze, ma świetne krycie. Ja używam dwóch warstw podkładu i w tym przypadku efekt jest zadowalający, a krem prawie niezauważalny. Jeśli jesteś pale queen jak ja, a wciąż nie znalazłaś idealnego podkładu, polecam wypróbowanie tego kremu na sobie.



Produkty, których użyłam do stworzenia tego makijażu:

Podkład: Mizon BB Cream Snail Repair Blemish Balm
Rozświetlacz: Wibo Royal Shimmer + Chanel d'ombre in Convoitise
Bronzer: Kat Von D in Shady Business
Brwi: Inglot Brow Liner Gel in 20
Cienie do powiek: Too Faced Le Grand Chateau (green one)
Eyeliner: Highliner Gel Eye Crayon in Blacquer
Usta: Manhattan Soft Mat Lipcream in 95M







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Lady Stassie , Blogger